Welcome to the Cox Community
Our community is a collaborative place to learn about Cox products and services. Jump into the conversation today!
Messages
Selected Messages
Our community is a collaborative place to learn about Cox products and services. Jump into the conversation today!
New Contributor
•
16 Messages
Closed
Discussions
•
Updated
6.8K
16
0
0
Bills
Discussions
0
0
Outages
Discussions
2
Worst Service Ever!
Discussions
1
0
Bills
Discussions
0
0
Internet outage 24 hrs
Discussions
1
0
Wifi 7
Discussions
1
0
Frequent Outages
Discussions
2
mattcald
New Contributor
•
Happening too. Cannot pay bill. Been trying a week now.
0
0
DustinP
Moderator
•
Are you using a browser or the Cox Mobile Connect App? Does the page time out after you've selected the amount and click [Continue]? Are you getting a message after the page freezes? If using a browser, have you cleared cookies, history, cache and reset the browser? Is this freeze repeated on other browsers?
0
0
MistressLeissa
New Contributor
•
Same thing has been happening to me...exactly. It's been that way for months now. I always end up paying by phone and going through an operator which is an additional fee but gives you a confirmation number and name. You have to call during Eastern Standard Timezone's business hours, Monday - Friday if you want to talk to someone with a pulse.
As much money as this company makes you would think they could pay someone to maintain their webpage. I have made a point to tell the person who takes my payment EVERY time, in hopes that it will be repaired. As of today, October 5, 2015 it's been out of service for at least five months. Very frustrating.
0
0
Allan
Moderator
•
Hello MistressLeissa,
How are you accessing our website? Are you using a mobile device? What browser are you currently using?
Thanks,
Allan - Cox Support Forums Moderator
0
0
Aireez
New Contributor
•
I am having the same problem. If yours was resolved, please share. I log in, click, "pay bill" and.....nothing....page is just blank. Please help
0
0
Tecknowhelp
Valued Contributor II
•
What happens when you click the link directly? It is https://www.cox.com/ibill/make-payment.cox
Do you get a error on the bottom left of browser window? Is the page trying to load?
I just signed in and no problems. I used the "Pay Bill" link from under "My Account" after signing in.
0
0
ReneeG
Former Moderator
•
We can look into this on the back end. Please email our team at cox.help@cox.com with your full name, complete address, issue and either the Cox PIN or last four digits of the account holder's social.
0
0
BrianB5010
New Contributor III
•
Or just go to www.cox.com lol...it's down for everyone.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
We're sorry, we can't find this part of the page.
0
0
BrianB5010
New Contributor III
•
Nobody should have to hunt down some random link to pay their bill. It's funny the whole website is down, and if you call to pay over the phone it's $10 extra. What a racket. My suggestion is just pay over the phone, tell them you can't pay online because their website is down again.
And never email payment information like someone posted, use the phone. Sure you will have to wait a long time like normal, but no alternative.
0
0
ReneeG
Former Moderator
•
We are aware of the issues with the website at this time. We are investigating this and hoping to have it resolved ASAP.
0
0
Swamper
New Contributor III
•
Tried to pay my bill today using Internet Explorer and got redirected to some other Cox website. When I use Firefox it worked.
0
0
MichaelJ
Moderator
•
0
0
Swamper
New Contributor III
•
I have been using the same link I saved in Internet Explorer over a year ago. The link is: https://www.cox.com/ibill/sign-in.cox?onsuccess=https%3A%2F%2Fwww.cox.com%2Fibill%2Fhome.cox&onfailure=http%3A%2F%2Fwww.cox.com%2Fibill%2Frhodeisland%2Fsign-in.cox
0
0
Becky
+2 more
Moderator
•
Our website was redesigned last month, so some shortcuts and saved links may no longer work. Try this link next time: www.cox.com/ibill. Let us know if you have any further difficulties!
0
0
Swamper
New Contributor III
•
The link www.cox.com/ibill doesn't work either. Your so called redesign just blocks Internet Explorer. Too bad that Cox people can't learn to write HTML code that is universal.
I do all my bill paying online and Cox Cable is the only company that doesn't work properly.
0
0