Quality issue with all services (LA)

I'm in Metairie (Bucktown area) and still have issues with all my services since Ida.  I get terrible packet loss, TVs constantly need restarting, and phone quality is trash.  Worst part is Cox app/website says network is fine in my area.  I've already had one Cox tech come out and said he does see a network quality issues but Cox is backlogged with infrastructure repairs in the area.  So he just marked it on the report.  Two weeks later and still same issues, and they want to send another tech out.  Had this happen for about two weeks early August and was finally fixed.  However at least the app said there was any outage during that time.  Worries me that Cox says the network is fine when clearly it is not.

  • Hello Jeffrey, 

    I am truly sorry to hear that you have been experiencing trouble with your services since Hurricane Ida. I can't even imagine all that you have gone through. We would like an opportunity to help address your concerns. When you have a chance, can you email us at cox.help@cox.com and include your name, address, and a link to this thread? 

    Tiffany R. 

    Cox Support Forum Moderator